Bu kurallar, klan kaydı başvurularını değerlendirirken yönetime yol gösterir.
Yönetim bu kurallarda değişiklik yapma ve kendi takdirine bağlı olarak karar alma hakkını saklı tutar.
Reddedilen bir başvuruyu yapıcı bir şekilde düzeltmeden birden çok kez geri gönderirseniz vergi iadesi yapılmadan kaldırılabilir.
Çizim ve kalitesi için gereksinimler:
1.1 Çizim 13*13 piksel gif formatında olmalıdır.
1.2 Çizim animasyonlu olmamalıdır.
1.3 Resmin arka planı şeffaf olmalıdır. Logoyu renkli bir kareye yerleştirmenize gerek yoktur. Bunun ne anlama geldiğini anlamıyorsanız bir uzmana danışın.
1.4 Çizim yüksek kalitede olmalıdır. Mümkünse profesyonel bir sanatçı tarafından yapılır. Çizim çok ilkel olmamalıdır.
1.5 Tasarım, Ejderhalar projesi çerçevesinde benzersiz olmalıdır; klanlar arasında karşılıklı anlaşma olması dışında mevcut bir simgenin tam bir kopyası olamaz ancak o zaman bile tasarımın renk şeması farklı olmalıdır.
1.6 Çizim orijinal olmalıdır.
1.7 Çizim net olmalıdır. Klanın adını bile bilmeyen bir kişinin resimde gösterileni anlaması gerekir. Orijinal, yüksek kaliteli soyut amblemler için bu kuralın bir istisnası yapılabilir. Soyut bir amblem, içeriğini anlamaya çalışan oyuncuları açıkça dahil etmeyen bir amblemdir.
1.8 Çizim nesnenin tamamını göstermelidir. Örneğin bir hayvanın yüzünün bir kısmını veya burnunun bir parçasını kullanamazsınız.
1.9 Gerçek dünyadaki nesnelerin durum sembollerini ve hanedanlık armalarını kullanamazsınız.
1.10 Çizimde dini semboller kullanamazsınız. Bir haç, eğik bir (St. Andrew's) haçı, hilal, “yin-yang”, yedi kollu bir şamdan vb. dahil.
1.11 Fantezi temasıyla bağdaşmayan amblemleri kullanamazsınız. Örneğin: para birimi işaretleri (dolar, euro), pasifizm, radyoaktivite, biyolojik tehlike, “mafya”, “İçişleri Bakanlığı”, “Hava Kuvvetleri”, “Trabzon şampiyonu” vb. sözcükleri.
1.12 Hayvan resimleri, çizgi film karakterleri vb. fantastik temalara karşılık gelmemektedir.
1.13 Faşist, milliyetçi, ırkçı veya gerçek dünyanın herhangi bir siyasi sembolünü kullanamazsınız. 1.18 Oyunda kullanılan simgeleri klan amblemi olarak kullanamazsınız. Örneğin: ırkınızın sembolü, lanet simgesi, "özel olarak yaz" simgesi vb. 1.17 İfadeleri klan amblemi olarak kullanamazsınız.
1.16 Gerçek dünya şirketlerinin ticari markaları kullanılamaz. Örneğin Playboy, Mercedes, BMW, Mitsubishi, Ferrari logoları. 1.15 Klanın sembolleri oyunun genel kurallarına ve genel olarak oyun mevzuatına uygun olmalıdır.
Ad gereksinimleri:
2.1 Klanın adı oyunun genel kurallarına ve genel olarak oyun mevzuatına uygun olmalıdır.
2.2 Klanın adı “Efsane: Ejderhaların Mirası” projesi çerçevesinde benzersiz olmalıdır; tam bir kopya veya mevcut bir klanın ismine benzer olamaz. Bir ad, mevcut bir ismin parçasıysa mevcut isme benzer kabul edilir. Ama tam tersi değil. Örneğin, “Deli Babunlar” klanı varsa “Babunlar” klanı kaydedilemez. Ama eğer bir "Babunlar" klanı varsa, o zaman "Deli Babunlar" klanı kayıt olabilirsiniz.
2.3 CAPS LOCK ile özel karakterler kullanılarak yazılan ve büyük-küçük harf değişiminin olduğu klanlar kaydedilmez.
2.4 Eyaletlerin, bölgelerin, yerleşim yerlerinin ve diğer coğrafi nesnelerin adlarının yanı sıra gerçek dünyadaki milliyetlerin adlarını da kullanamazsınız. Örneğin: SSCB, Ruslar, Butovo çocukları, Fransa şövalyeleri, Slav kardeşliği, Donbass Magmarları vb.
2.5 İsimde dini semboller kullanamazsınız. Örneğin: “melek”, “başmelek”, “şeytan”, “cennet”, “cehennem”, “Ortodoksluk”, “peygamber”, Katolik tarikatlarının isimleri vb.
2.6 Faşizmle, faşist devletlerin liderliğiyle ve silahlı kuvvetleriyle ilişkilendirilen isimleri kullanamazsınız.
2.7 Klanların isimlerini verirken müstehcen bir dilin kullanılması, uyuşturucu kullanımını, Nazizm'i ve “Efsane: Ejderhaların Mirası” projesinde mevcut iletişim kurallarının diğer ihlallerini teşvik eden isimlerin kullanılması yasaktır. Rusya Federasyonu.
3. Klan Bilgisi Gereksinimleri
3.1. Klan anketinde isim, unvan, örtülü ifadeler, kısaltmalar, sayılar ve dijital değerlerin kullanılması, Nasyonal Sosyalizm, Nazizm, faşizm, ırkçılık, aşırıcılık, terörizm ile ilgili herhangi bir şekilde slogan, çağrı, yazıtlardan alıntı yapılması yasaktır.< /span> 3.3. Tüm klan bilgileri, "Efsane: Ejderhaların Mirası" projesinin iletişim kurallarına ve Rusya Federasyonu mevzuatına uygun olmalıdır.
3.2. Klan bilgilerinde müstehcen dil kullanımı, oyunculara ve klanlara yönelik doğrudan veya dolaylı hakaretler yasaktır.
4. İhlallere ilişkin cezalar
4.1. İsimler ve semboller üzerindeki öncelik hakları, aynı veya benzer olmaları durumunda, bu sembollere ilk kayıt olan veya sembollerin yazarlığına dair kanıt sunan klana aittir. Bu kural, kayıt sırasında klan başkanının orijinal çizimle ilgili onayının alındığı klanlar için geçerli değildir.
4.2. Yazarlık ihlali tespit edilirse, suçu işleyen klanın rozeti kaldırılır ve yeni bir rozet sağlanması için 7 gün süre verilir. Belirtilen süre içerisinde rozet alınamazsa klan dağıtılır. 4.4. Benzer sembollere/isimlere sahip klanların varlığının izlenmesi ve ihlallerin ortadan kaldırılması, yönetimin katılımı olmadan gerçekleştirilir ve klanın sorumluluğundadır.
5. Diğer durumlar
5.1. Yukarıdaki klan kayıt kurallarının kapsamına girmeyen diğer durumlarda Yönetim, kendi takdirine göre hareket etme hakkına sahiptir.