Her nüfuz noktası , düşman büyüsüne karşı karşılık gelen savunmayı 1 azaltır .
İrade
Büyülü bir kritik vuruş yapma şansını artırır.
Rakibin seviyesi ne kadar yüksek olursa, her İrade biriminin etkisi o kadar az olur .
Diğer özellikler
karakteristik
İstatistik Bonusu
Not
Hız
Bir yerden diğerine taşınmak için gereken süreyi azaltır.
Hız istatistiğini artırmak, daha sonra bir sonraki konuma geçmek için gereken süreyi azaltır. Örneğin Hız 100'de süre yarıya inecek, 200'de ise üç katına çıkacak.
Yaralanmalar
Öldürüldüğünde düşmanın yaralanmasına neden olma şansını artırır.
Düşman seviyesi ne kadar yüksek olursa, düşmana zarar verme şansı o kadar düşük olur . Her seviye farkı için yaralanma olasılığı %25 azalır.
Önemli : Bir birim Yaralanma, yaralanmaya neden olma ihtimaline ek %1 şans verir.
Anti-travma
Yaralanma olasılığını, şiddetini ve süresini azaltır.
Yaralanma Önleme Endeksi ne kadar yüksek olursa , yaralanma olasılığı ve ciddiyeti o kadar düşük olur ve yaralanma durumunda süre de kısalır.
Girişim
Herhangi bir savaşta ilk saldıran olma olasılığını artırır.
100 Initiative çoğu canavara karşı %100 ilk saldırı şansı verir.
Her iki oyuncunun da Girişim parametresi varsa , özelliklerinin değerleri arasındaki fark dikkate alınır.
Dayanıklılık
Oyunculardan alınan hasarı azaltır.
Her Fortitude puanının sağladığı hasar azaltma yüzdesi , karakterin seviyesine bağlıdır. Örneğin, 3. seviye savaşçılar için 100 dayanıklılık, hasarı %5,5 azaltır; 5. seviye savaşçılar için aynı 100 dayanıklılık, hasarı yalnızca %3,8 azaltır.
Önemli: Yalnızca diğer oyunculardan alınan hasarı azaltır ancak canavarları, morokileri ve binekleri etkilemez.